Tuesday, August 25, 2015

Mereu cu viteza mare Flash SSD Kingston V300 2.5", 240GB, SATA 3

Am zis sa imi mai iau cate o componenta sau doua ori chiar trei, depinde de cati bani voi avea disponibili in fiecare luna, ca dupa vreo trei sau patru luni sa imi pot construi un sistem sau poate un laptop. A ramas sa ma gandesc ce optiune sa aleg, sa vad ce voi cumpara, de ce ma voi folosi. A zis ca ma voi baza in special pe promotie reducere oferta Flash SSD Kingston 240 GB promotii reduceri si oferte la cel mai bun mic ieftin pret la care ii voi adauga si un procesor bun, din cele de top, plus memorie RAM suficienta cat sa ma pot baza pe ea cel putin 4 ani de acum incolo. Zis si facut, dupa parerea mea, zise toate si trecut la partea practica, ceea ce inseamna ca am inceput sa le cumpar pe bucati, fiecare componenta. Am decis sa imi cumpar si o unitate adica un sistem sa il alcatuiesc eu singur din bucati, din parti componente, dar si un laptop, caci ambele isi au avantajele lor, daca e sa ne gandim putin sau mai mult. Eu zic ca o sa am nevoie de ambele versiuni, asa ca pentru mine se poate aplica asa. Pana una alta hai sa termin acest articol si sa va dau intalnire in urmatorul.

No comments:

Post a Comment